Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Saturday, December 11, 2010

Lečenje štitne žlezde energetskim tretmanima

Za Kiru sam saznala preko astrološkog časopisa za koji ona piše. I želela sam da je angažujem samo da mi pogleda horoskop, pošto sam se nalazila u nezavidnoj zdravstvenoj i finansijskoj situaciji.
Ono što me je iznenadilo kod nje je da je videla da se koren mojih problema sa srcem nalazi u poremećenom radu štitne žlezde. I to je videla bukvalno za 5 minuta. Meni i doktorima je trebalo nekoliko godina da dođemo do tog rešenja.
U tom trenutku jedna polovina štitne žlezde mi se bukvalno raspadala i rak je napredovao. Trebalo je da uradim kontrole još jednom i zakažem operaciju. I moram da priznam da sam se stvarno plašila i operacije i zračenja, i čitavog mog kasnijeg života.
Zato i nisam imala šta da izgubim kada mi je predložila da pre analiza uradimo nekoliko seansi lečenja.
Mesec dana kasnije analize su pokazale da se taj deo štitne žlezde u raspadanju bukvalno osušio i da je druga polovina preuzela njegovu funkciju. I doktorka mi je čak savetovala da sada malo smanjim dozu lekova.

Osećam se sjajno, sada mi je lakše da se borim sa drugim životnim izazovima i nekako i drugačije gledam na svet oko mene.
Ljudi i stvari koji su mi oduzimali energiju i živce više ne dopiru do mene i imam nove planove za novi život.
Ne otičem više i polako gubim suvišne kilograme.


Dana

Beograd
oktobar 2010.


Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED