Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, December 3, 2013

Česte dileme prilikom zakazivanja energetskog tretmana



Redovno mi se dešava da me osobe kontaktiraju sa suštinski istim pitanjem - da li sam radila baš to specifično oboljenje ili oboleli organ. I svima im uvek vrlo strpljivo objašnjavam isto.

Bolest nije stanje samo jednog organa, bolest je sveukupno stanje organizma.

Ako imate problem sa rebrima možda mislite da to nije isto što i problem sa kičmom, levom nogom, desnom rukom, ali suštinski u pitanju je skeletalni problem koji opet svoje korene vuče iz nekih fizičkih i psiholoških trauma.

Na isti način bilo koje autoimuno oboljenje, uključujući multipleks sklerozu, Kronovu bolest, dijabetes i redom metaboličke poremećaje samo dijagnostikovane pod različitim imenima, a u zavisnosti od preovlađujućih simptoma - je jedno te isto oboljenje.

Telo je bolesno i uz to redovno trpi i psiha.

U slučaju energetskog rada čak mi uopšte nije potrebno da znam šta je problem, pošto se emitovana energija ponaša po nekim drugačijim obrascima u odnosu na standardne bioenergetske tretmane. Ali samo iz razloga zato što želim da se problem što pre reši i to na najbolji mogući način zaista me zanima šta je problem, kako je nastao, da proverim i neke druge pokazatelje i ukažem na najbitniji deo energetike - a to je ishrana.

Isto tako, pravilna ishrana nije "pravilna" za sve ljude redom, već ima direktnu vezu sa tipom krvne grupe, metaboličkim statusom, plemenskim nasleđem... A to je ono čega najveći broj ljudi nije ni svestan.
Ishrana ne treba i ne sme da bude skupa, niti da se svede na panično trošenje novca na egzotične suplemente, već jednostavna, jeftina i lako dostupna.

I to su neki suštinski principi kojih se disciplinovano pridržavam.
I zbog toga sam proteklih godina postala i poznata kao iscelitelj koji se najviše bavi autističkim spektrom ponašanja i autoimunim oboljenjima, teško rešivim problemima za koje ipak imam izlaz. 



Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 - 2012 - 2013 ALL RIGHTS RESERVED