Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Wednesday, October 7, 2015

Brzo i efektno lečenje herpes zoster i herpes simpleks virusa


Moj život je bio pakao zbog herpesa. Pre nekoliko godina otišla sam na ultrazvučnu terapiju vrata posle koje mi je herpes zoster bukvalno eksplodirao po celom licu i zamalo nisam oslepela.
Koristila sam sve moguće savete i preparate, natrpavala se B vitaminima, vežbala, pa mirovala, pa ponovo vežbala. Ali svaki sitan sezonski virus je aktivirao i herpes, i stvarno je malo reći da mi je život bio pakao.

I moram da vam priznam da nisam verovala da mi možete pomoći, pogotovo što na sve strane može da se pročita da herpes ne može da se izleči, ali ovo nisam očekivala. Odmah istog dana pošto ste mi napisali protokol otišla sam u apoteku i za tri dana situacija se sredila. Nisam prestala sledeća dva meseca kako ste mi i savetovali i osećam se odlično. Prošle su dve godine od tada i oba leta sam provela sunčajući se do mile volje i herpes se ni jedan jedini put nije pojavio.
Hoću samo da se zahvalim što sam konačno slobodna...

Marija
Beograd septembar 2015


... Ne smem ni da pričam koliko sam do sada para dala na razne antivirus lekove i koliko sam takvih strahotnih lekova popila i ne znajući kako deluju. I mislim da ni ne treba da pričam da je moj život bio potpuno uništen zbog genitalnog herpesa. O neuralgičnim bolovima da i ne govorim.
Hvala puno. Ovo što ste mi napisali je savršeno rešenje, jeftino i efektno. I najbolje od svega ništa nisam morala da spravljam i kuvam.
Da kucnem o drvo, nema erupcija, nema plikova i bolova. I hvala još jednom.

Nada
Beograd novembar 2014


Razumem potpuno da su ljudi koji imaju različite probleme vezane za herpes viruse potpuno sluđeni receptima sa svih strana, ali nikakvo spoljašnje mazanje bilo čim (od biljaka do antivirusnih preparata) ne može vam pomoći. Jer herpes nije nešto što obitava na površini, već u nervima. I jedino tu možete i naći rešenje za svoj problem. A ovo je problem koji se eliminiše za od desetak dana do 2 meseca maksimalno uzimanjem 2 sasvim legalne i uobičajene supstance, ali u pravom odnosu.
I više se nikada ne vraća.

Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2015 ALL RIGHTS RESERVED