Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Saturday, January 16, 2016

Rekonektivno lečenje posle toliko godina i uz osmeh


Evo već 6 godina se bavim rekonektivnim lečenjem kao oblikom energetskog lečenja. I davno je to bilo kada sam shvatila vezu između onog što je radio Nikola Tesla i tipa talasa koji se javljaju baš u rekonektivnom lečenju.
Nije bilo lako na prvi pogled shvatiti ovu vezu, ali sam imala tu sreću da iza mene stoji inženjersko usavršavanje. I to me je i sačuvalo da ne upadnem u onu rupu zvanu prazno filozofiranje i iščekivanje smaka sveta.
Nagledala sam se raznih slučajeva i oboljenja. Prisustvovala sam različitim situacijama, ljudskim dramama i strahovima.
I zahvalna sam što je jedan od ljudi koji su bili moji učitelji i Erik Perl. A svi su me oni naučili da kroz teške situacije prolazim naoružana samo humorom i istinom.
Jer stvarno ne postoji drugačiji način.





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2016 ALL RIGHTS RESERVED