Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Wednesday, June 12, 2019

Pravilno kalibrisana biljna ulja i korist životinjskih masnoća


Kad god me neka žena pita kako da se konačno i jednom i zauvek rešim celulita, uvek joj pričam istu priču o ćelijama, masnim naslagama, i celoj biologiji koja se vrti oko ove priče.

Dakle možete da dubite na glavi, drapate se raznim četkama i drapalicama, bacate pare po apotekama i parfimerijama, da, i po kozmetičkim salonima, neće biti vajde dok ne promenite masnoću u svom telu.

A to znači puno valjanih masnoća unutra, i naravno izbacivanje "đubre" masnoća kao što su Omega 3 (da dobro ste pročitale i već sam opsežno pisala o celoj toj gromkoj kampanji, industriji i zaradama na nečemu što je ne samo štetno, nego užasno opasno, osim ako ne živite prirodno u dubokim vodama severnih okeana), margarina, i raznih budalastih ulja.

Prava mast, pravi puter i pravo ulje, to podmlađuje i to briše celulit.

A ovde ispod mpžete da poslušate predavanje čoveka koji je odavno otkrio prevaru zvanu omega-3, a onda je uzeo da eksperimentiše na sopstvenoj ženi, a baš vezano za celulit.