Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, December 6, 2011

Slučaj lečenja oštećenog srca



...Pre par meseci sam vas angažovala da mi uradite lečenje. I moram da priznam da i pored vaših detaljnih priča vezanih za ishranu i vežbe nisam baš toliko obraćala pažnju.
Pišem vam samo zbog sledeće stvari - uradili ste mi nekoliko seansi i to je bilo u redu. Osećam se bolje, moji problemi se polako rešavaju i imam osećaj kao da za mene počinje novi život.

Ono što vam nisam rekla tada kada smo razgovarale je da imam oštećeno srce. Odavno sam imala virusnu infekciju posle koje mi je ostala proširena srčana kesa.
Mislila sam da je to tako i da će i ostati tako do kraja života.

Međutim, šta se desilo? Par meseci posle vašeg lečenja otišla sam na redovnu kontrolu kod kardiologa i na ultrazvuk. I na moje i doktorovo iznenađenje moje srce i srčana kesa izgledaju savršeno kao da problem nikada nije ni postojao. Svi nalazi su mi idealni kao da sam devojka i ne mogu da ni sada da shvatim kako se to desilo.

Nisam se ni nadala tome, niti sam se setila ovog problema, a ipak se sve sredilo na najlepši način.

Hvala vam puno i nadam se...



Nada


Beograd
oktobar 2011






Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED