Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, October 11, 2013

Čudesno izlečenje uz čudesnog iscelitelja



Prošlog vikenda prisustvovala sam, istina na kratko, predavanju jednog ruskog lekara, koji je u Beograd stigao sa namerom da održi seminar na kome će obučiti zainteresovane da primene njegovu metodu, i da desetak dana potom ostane ovde da bi sam radio lečenja.
Pošto stalno učim o različitim tipovima lečenja vrlo brzo sam shvatila da on prodaje svoj aparat za registrovanje i neutralizaciju mikroparazita, i pošto zaista nisam imala živaca da ostanem i počnem da mu postavljam nezgodna pitanja - napustila sam salu vrlo neprimetno.
U istoj sali sa žaljenjem sam primetila dosta osoba sa štakama i u indvalidskim kolicima. Nekoliko njih je pokazivalo očigledne simptome multipleks skleroze.
I ti ljudi su na tom mestu gubili vreme.

Nikakav laserski neutralizator neće moći da izleči ni MS, niti ulcerativni kolitis, ni Kronovu bolest niti fibromijalgiju (da nabrojim samo par danas standardnih oboljenja).

Da se razumemo, u svakoj struci postoji gomila šlosera, vrlo malo dobrih stručnjaka i ekstremno malo majstora svog zanata. Kao i u svakoj struci i u doktorskoj je vladavina šlosera i šloserskog mentaliteta dovela do toga da se otvori jako veliki prostor za "alternativnu" medicinu, u kojoj se opet pojavljuje vrlo mali broj stručnjaka (herbalista, energetičara, homeopata, nutricionista, sasvim svejedno je kojom se granom bave) i ogromni broj zanesenih promašenih duša i očiglednih prevaranata.

Užasno je lako otkucati tekst o tome kako je kurkuma lekovita (ma sidu leči) prepisujući isti tekst sa istovetnih amaterskh sajtova, ali je užasno teško potrošiti sate na referentna istraživanja, pa reći tim sirotim ljudima koji pokušavaju bukvalno sve da kurkuma NE SME da se uzima sirova, već mora da se skuva u hrani. Inače izaziva teška oštećenja jetre.
(Ovo je primer sitnice, ali majstorske sitnice.)

Energetska lečenja su posebna priča i posebno zgodan ogroman prostor za psihijatrijske slučajeve, ljude koje mrzi da makar malo napnu mozak i nauče bilo koje osnove lečenja, pa se tako majstorski pokriju onim - nije bitno šta ti je, uradiću ti terapiju i za 6 meseci, godinu dana, deset godina očekuj rezultate. Ako nema rezultata onda je sigurno Bog tako želeo.
Mislim da je Bog ipak želeo da pored vere u njega, uključimo i mozak. Mozak smo od Boga i dobili da bi ga koristili, a ne da nam služi kao kontrateg.

Ljudi jesu različiti i reaguju različito na lečenja. I koliko mi se puta samo desilo da "izvučem" nekog samo energetskim lečenjem i da sama ne verujem, međutim...

Kada su u pitanju današnje "komplikovane" metaboličke bolesti (a tu spadaju autoimuna oboljenja, sa njima dijabetes i rak) mora da se misli sveobuhvatno. Ne može drugačije i nema rezultata drugačije.
Svaka ta bolest ima koren u psihološkom i duhovnom delu obolele osobe, a zatim korišćenju hranljivih materija.
Uklonite ono što truje telo (fizički i psihički), dodajte ispravnu hranu i telo će se izlečiti samo zato što ima u sebi savršen samoregulatorni mehanizam. Bog je ipak znao šta radi kada nas je stvarao i to je majstorski i uradio.

Drugi, i mislim glavni, problem vezan za energetska lečenja je moral iliti etika iscelitelja ili nazovi iscelitelja.

Ne znam da li ste to ikada učili ali u toku cele ljudske istorije pojavljivali su se česti slučajevi da je bolesnim ljudima nuđeno čudotvorno pero iz krila samog Arhanđela, parče od nokta sveca tog i tog, parče od krsta na kome je razapet Isus Hrist i slične stvari.
To se radi hiljadama godina, i sasvim je nebitno da li je u pitanju pero resornog anđela ili najnovija ruska laserska škljocalica, princip je isti - ako se izlečite izlečio vas je "placebo efekat" to jest vaša vera.
Ako imate veru ne treba vam ni neka pomoćna drangulija.

Međutim, ako imate samo veru, a nemate znanje, to je kao da imate akumuator u automobilu, a nemate motor. A potrebno vam je i jedno i drugo.
Skoro sam baš imala situaciju da jedno jutro u bolnici naletim na kaluđericu koja je sva vrlo ozbiljno otečena ušla nadajući se da kao hitan slučaj može dobiti pomoć. Slušala sam razgovor jedno vreme dok je trajalo ubeđivanje oko procedure i pošto je sestra otišla da pronađe doktorku prišla sam joj i rekla kako će da izleči svoj problem. Gledala me je zabezeknuto dok sam joj vrlo kratko objašnjavala vezu između metabolisanja jetre i njenih vrlo ozbiljnih oticanja sa kočenjima. I na kraju me je pitala kako sam znala da joj to treba. Odgovorila sam joj da znam da se celu noć molila Bogu da joj pošalje pomoć i sada kada jeste dobila pomoć samo je na njoj da li će je primeniti ili će ostati da kuka.
Malo je reći da sam je ostavila u šoku, pošto sam morala da pođem.

Ne, nisam je radila energetski, niti sam joj prodavala Arhanđelovo pero (iako je je bila vrlo zgodna mušterija za takvu transakciju). Dala sam joj, za nju, bitnu informaciju. A da li će se ona samo moliti ili i primeniti to što joj je i rečeno više nije moj problem.

Ja znam da se ljudi hvataju za slamku, za bilo kakvu slamku i to je u redu. Ali razlog zbog kog sam otkucala ovaj tekst jeste da sam danas naišla na neke komentare na forumu koji se valjda zove "Ratnici svetlosti" i zbog kojih sam poprilično razočarana u ljudski rod.

Ženska osoba na tom forumu je nahvalila lečenje "Tesla metamorfoza" jer joj je osoba koja je bila na seminarima uradila par puta po tri seanse, pa joj je tako - prvi put uklonila brige u vezi problema (problemi su ostali, ali brige su nestale), drugi put joj je eliminisala virus gripa za 1 dan, a treći put joj je sredila išijalgični bol za pola sata.
I to je sve ok.

Zatim je ta ista osoba napisala kako ju je "smorilo" da priča o ovom "čudesnom" lečenju pošto je pronašla tekst neke "Kyre" (kako je pogrešno napisala moj nadimak). I zatim je dala svoju ocenu kako moj "Ego" (veliko ego) je baš proradio i kako sam valjda bila ljubomorna i u strahu od konkurencije i tako sva opsednuta napisala sam nešto ružno o Tesla metamorfozi, kako je to ukradeno od rekonektivnog lečenja i kako izgleda moj tekst nije ni pročitala do kraja.

Ok, ako je bila toliko prezadovoljna, zašto je jedan tekst (a zove se Tesla metamorfoza - istina o nastanku metode lečenja i ima tri dela i čita se vrlo brzo, samo ako vas to stvarno interesuje) toliko uticao na nju?
Ako je metoda koja ju je dovela do rešenja problema uspešna zašto je uopšte bitno ili nije bitno što je samo plagijat (ukradena kopija) rekonektivnog lečenja?

Kakve veze ima moj ego sa svim tim?

Što se Anje Petrović tiče, još u tim tekstovima o tome kako je sve nastalo i zašto sam izašla iz cele te prevare, napisala sam kako neću i ne želim da odgovaram na dodatna pitanja, ali neke stvari su prevršile svaku meru.

Anja Petrović nema blage veze ni sa fizikom, niti sa bilo kojim radom koji je razvijao Nikola Tesla. Sve što je dobila - dobila je sa strane od nas nekoliko. Kako se ponašala tako smo je svi i napustili. I svake godine kada dođe u Srbiju i okolne države da održi seminare (pošto je tu zarada najveća i najbrža) ima druge asistente, jer joj oni stari pobegnu. Do sada mi je pretila sudskim tužbama, a ja sam njoj pretila kontra tužbama. Sve njene preteće mejlove imam arhivirane i uredno sam se odazvala na poziv državnog tužioca kada je ispitivao njen slučaj u vezi neoporezovanog prihoda.
U međuvremenu mi se javilo još nekoliko osoba iz sveta, a koje su, verujući joj pošto koristi Teslino ime kao naziv svoje metode, imale vrlo velike i to sudske probleme. 

Tuga me je uhvatila kada sam na istom forumu pročitala komentar sledeće osobe koja je mudro zaključila da ne može rekonektivna metoda da bude starija od jednog Tesle.
Prvo, rekonektivna metoda se koristi već par decenija, Anja Petrović je bila praktičar i asistent samog dr. Perla (osnivača rekonektivne metode) dok nije prijavljena kako krši pravila (u prevodu vara i mulja). Kada je izbačena sa mesta asistenta lično sam joj ja (jeste moj ego) ispričala vezu između Tesle i rekonektivnih talasa, a onda je uz pomoć još dve osobe "skrpila" ono što se sada zove Tesla metamorfoza.
(Molim te Nikola Tesla oprosti nam ovu brljotinu. Oprosti meni, jer ja sebi nikad neću moći.)

To što se radi pod etiketom "Tesla metamorfoze" je standardni postupak rekonektivnog lečenja (Svetlosno telo je ukradena Rekonekcija), a to što je Tesla radio kao svoje lečenje sa ovim ima zajedničko samo kao tip talasa.
Na primer kao razjašnjenje. Standardna elekrična energija pokreće i usisivač i televizor, ali obe sprave imaju različite uloge. E tako i rekonektivno lečenje koristi nehercijanske talase (o kojima ja (moj Ego) mogu da vam pričam do sutra, a neko što se zove Teslijanac ne ume ni da bekne) koje je koristio Tesla, ali u drugom obliku.

Elem, iako imam tako ogroman ego i baš sam u strahu od konkurencije, mene je užasno sramota što se moje ime dovelo u vezu sa ovom ženom i što je moja ideja tako šloserski izvitoperena da neću moći da prežalim do kraja života.

Da sam bila malo pametnija, da mi je Ego bio manji, a želja za zaradom veća, tada bih registrovala moju metodu kao Sveti Sava meta-lečenje, a sebe kao posvojče Svetih Kuzmana i Damjana (Sv. Vrači) i  Bog me vidi.
Sveti Sava je stariji od Tesle i nadamo se moćniji. I ko bi šta smeo da mi kaže?

Da ponovim, vrlo sam razočarana, baš zbog onih ljudi koji sede po nekim sobama u kolicima, onih koje obilazim po bolnicama, pa im prerušena u medicinara sa sve maskom na licu radim seanse, a napolju u hodniku dajem instrukcije rodbini šta da svom bolesnom daju od hrane i suplemenata. Zbog onih ljudi koje vadim iz posmrtne postelje i onih koji se na život i smrt bore sa svojom autističnom decom, pa ih na kraju i spasu.
To su ljudi kojima ne može da se priča bajka o Tesli, niti da im se proda pero nadležnog anđela. To su ljudi koje more daleko ozbiljnije brige od običnog gripa i kojima mora da se nacrta cela strategija lečenja, da se ubede da moraju da se disciplinuju i da moraju da misle. I da se tada dešava lečenje.

Kako se zove to lečenje? Koga briga...




Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED