Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, August 21, 2014

Rekonektivno energetsko lečenje ili neko drugo? Koje je bolje?


Često mi se javljaju ljudi koji iz nekog razloga traže "najjaču" bioenergiju i zaista ih razumem.
Oni zapravo ne traže najjaču silu, već najbolje i najbrže rešenje za svoje probleme.

Zaista radim rekonektivno lečenje, gde apsolutno nije potrebno usmeravanje moje energije, niti mojih osećanja da bi lečenje funkcionisalo. Prosto se pomerim u stranu i puštam višu "silu" da radi kroz mene šta god treba da se uradi, pošto rekonektivno lečenje nije standardna tehnika i ne upravlja se "ovim" zakonima fizike, ali...

Ako nekog radite Či Gongom, Reikijem ili bilo kojom standardnom tehnikom, ispunjeni ste ljubavlju i verom, zašto sumnjate u sebe?
Majke najbolje leče svoju decu.
Žene najbolje leče svoje muževe.
Tako je oduvek bilo.

Koliko god da ja stojim u rekonektivnom lečenju, nikada ali ama baš nikada neću reći ni jednu jedinu ružnu reč protiv bilo kog drugog tipa energetskog lečenja niti ću isticati da ovo što ja radim nema premca.

Ako nekog volite, ako verujete da ima nade, pokušajte - lečite sami.
Biću uvek svim srcem uz takve ljude.

Naravno da u slučaju nekih komplikovanih, a naročito imunoloških oboljenja obavezno treba uključiti druge tipove lečenja da bi se postigao rezultat, ali to spada u oblast bio-hemije i naročito medicinske toksikologije, a tu mesta za amaterizam, pa čak i veru da će nešto ljubavlju moći da se promeni - nema. Telo mora da se poštuje i sve funkcije tog istog tela moraju da rade bez ometanja - a to je već priča koju rešavam pisanjem protokola.

No, evo jednog lepog i vrlo jednostavnog tipa lečenja Qi Gongom od strane Čunji Lina, sjajnog i dobrog učitelja od koga sam ja lično naučila jako puno stvari vezanih za moje redovno fizičko vežbanje.
Pogledajte, pokušajte sami, zašto da ne.

Bilo kakva akcija je uvek bolja od očajanja.
A akcija prožeta ljubavlju i verom sigurno donosi neki rezultat.
Koliko god mali, biće pozitivan.










Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani



Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 ALL RIGHTS RESERVED