Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Sunday, September 28, 2014

Pasiji trn - čarobna biljka za čarobnu kožu


Pasiji trn ili u nekim krajevima poznatiji kao vučiji trn (Hippophae rhamnoides) je žbunasta biljka sa trnjem i narandžastim bobicama. Možda vam na prvi pogled zvuči ili izgleda egzotično, ali ova biljka se nalazi skoro svuda.
U mom kraju, a to je centralni deo Beograda, i to baš u nekim ulicama u blizini raste u skoro svakom drugom dvorištu i uz samu ulicu. Lepo izgleda, ali ovu biljku u našim krajevima retko ko koristi iz straha da nije otrovna.


Od bobica pasijeg trna, koje se beru u septembru i početkom oktobra, u svetu se često pravi džem i sok vrlo lepog ukusa.
Ali ono zbog čega sam ja krenula u berbu je nega kože.
Izabrala sam grm koji se nalazi u velikom parku u blizini moje kuće kako bih izbegla pranje (i sušenje) bobica i tako zaobišla grmove koji su baš izloženi saobraćaju na ulicama.

Pola kese je bilo i više nego dovoljno. I obratite pažnju na trnje u toku branja.
Donela sam to kući, očistila od listića, eventualno stvari koje nisu bobice i sve stavila u činiju.


























Zatim sam sve dobro izgnječila viljuškom.


























Preručila sam to u tegle i stvarno je bilo više no što mi je potrebno, ali nema veze sve će biti iskorišćeno.


























Nalila sam kvalitetnijim maslinovim uljem i to tako da prekrije bobice (da se ne bi uhvatila buđ po površini), dobro zatvorila i ostavila na tamnom mestu 6 nedelja.


























Posle 6 nedelja ulje sam procedila i služi mi za direktno mazanje na kožu lica ili tela (za ožiljke ili podočnjake je savršeno) ili kao uljana komponenta za kreme i meleme.
Svetske kozmetičke kompanije sa ponosom uvek ističu kada koriste pasiji trn, ali dobro razmislite u kom procentu i po kojoj recepturi ga zaista i koriste.

Osim troška za maslinovo ulje sve ostalo je besplatno. A ovako napravljeno takozvano infuziono ulje pasijeg trna vredi daleko više no u bilo kojoj kupovnoj pomadi.
Samo spravljanje traje kratko, branje je zabavno, a popodne provedeno u parku neprocenjivo.





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 ALL RIGHTS RESERVED