Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, February 2, 2016

Zimski trening


Mislim da sam prošle zime ovde napisala jedan kraći članak o zimskom vežbanju i za iskusne postavila video sa kardio vežbama i bolivudskim igranjem (za one van forme samo sa igranjem) čuvene indijske glumice Bipaše Basu. Koja ih je, inače, maestralno uradila.

I ono što mi je posebno drago je da sam saznala da jako puno mlađih i starijih žena đuskaju uz Bipašu i osećaju se odlično.
Ali, vežbe treba menjati, pošto se mišići navikavaju na isti tip pokreta. I promenama iznenađujemo mišiće i pokrećemo elektro-hemijske procese, regenerišemo se, da skratim priču.

I kao što sam već objašnjavala - u teretane se ne ide. Pametni ljudi vežbaju napolju. I pametni ljudi stalno vežbaju različite i vežbe, i plesove, i borbe, i različite tipove rada (što je jako važno).

I ne samo to... Zar biste ovakav prizor propustili zbog tamo neke klimatizovane teretane?


Ili ovakav prizor?
Ovo je samo delić fotografija koje stalno snimam na istom šumskom mestu gde vežbam. A to mesto ne prestaje da me oduševljava godinama.



























I moja ranija filozofija je bila da sam napolju i bosonoga sve dok se ne pojavi sneg. Modrica na nozi je od borilačkih treninga koji su obavezni.
I od ove godine moji borilački treninzi su jednom nedeljno napolju, bez obzira na sezonu, sneg, hladnoću, kišu, smak sveta. To moje instruktore ne interesuje. I zato su najbolji u Srbiji.

E novost ove godine je bila da istražim koje temperature mogu da izdržim bosonoga. 3 stepena iznad nule su mi izgledala savršeno. Nos mi je malo poplaveo, ali stopala su se osećala perfektno.


Pet stepeni ispod nule. Može se izdržati, ali kraće vreme. I zbog toga sam kupanje u snegu i ledu na gradskom jezeru ostavila za sledeću godinu.
Tuširanja ledenom vodom su sada potpuno regularna stvar u mom životu.





I ako sve ovo mogu ja da izvedem, kao žena u petoj deceniji, može i bilo ko drugi, ali mora polako i obazrivo.

No dobro, za one dane kada je stvarno ledeno možete vežbati i u sobi (ja to radim uz širom otvoren prozor) i jedna od boljih serija vežbačko-borilačko-plesnog stila je i ova kombinacija zumbe i tae boa.
U zimskim popodnevima možete pokušati da korisno utrošite 45 minuta svog života učeći neke osnovne bokserske poteze, plesne koreografije i naravno, sve je apsolutno besplatno.

Štaviše, na samom kraju, pokazano je jako lepo istezanje kombinovano sa kineskim vežbicama.

Kvalitetno, inteligentno, zabavno i besplatno.
Ima li ičeg boljeg od toga?





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2016 ALL RIGHTS RESERVED