Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Saturday, February 4, 2017

Obavezno pročitajte pre zakazivanja tretmana



Vrlo često mi se dešava da me ljudi kontaktiraju u vezi lečenja drugih osoba, što jeste vrlo lepo, ali hajde da pre našeg razgovora razjasnimo neke stvari.

U slučaju da mi se javi baka ili deka i raspituje za lečenje unučeta moraću da odgovorim da je moj stil rada takav i takav, ali da makar na prvi tretman sa detetom mora doći majka ili otac. Oni su zakonski staratelji i oni su vaspitači svog deteta. Ako majka ili otac ne žele da njihovo dete ima energetske tretmane, da menja nešto u ishrani ili da se radi na traumi koja je dovela do poremećaja, baka, deka ili bilo koji rođak ili porodični prijatelj tu ne može ništa.
Žao mi je, ali rad sa decom je vrlo odgovoran i roditelj treba i mora da zna šta se dešava u svakom trenutku.


U slučaju da roditelj želi da se njegovom detetu uradi tretman, a dete je svesno, punoletno i ne želi lečenja, ja tu nemam šta da radim. Niti smem da se mešam. U trenutku kada se tako punoletno dete odluči za terapiju može slobodno da mi se javi telefonom ili mejlom.

U slučaju da imate rođake ili prijatelje za koje mislite da bi im odgovarao moj tip isceljivanja i moj stil rada, zahvaljujem se na poverenju, ali vas isto tako i molim da o tome porazgovarate sa njima, pa ako se oni odluče za lečenja neka mi se slobodno jave.
Ako žive u inostranstvu mogu sasvim slobodno da me kontaktiraju preko e-mail adrese koja je istaknuta uz telefon.


U slučaju da imate psiho/fizički problem sa osobom sa kojom živite (dete, partner, roditelj) i mislite da bi tretmani isceljivanja mogli da koriste da se problemi reše ili poprave, a ta osoba odbija lečenje - žao mi je tu osobu ne mogu da radim. U toku lečenja treba da uđem u morfička polja i vrlo sam svesna da to ne smem da radim na silu i protiv nečije volje.
Međutim, u takvim slučajevima mogu da radim osobu koja mi se javila i da pokušam da "problematičnu" situaciju rešim sa njene strane.


I zahvaljujem se što razumete moje moralne principe.

Kira





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2017 ALL RIGHTS RESERVED