Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, February 20, 2018

Zimska krema i ulje za lice


Skoro mi je prodavačica u Liliju (Lili parfimerije, za one koji ne žive u Srbiji) ponudila na kasi Nivea Anti-Wrinkle kreme protiv bora. Bile su i dnevna i noćna na nekom super popustu i ja rehoh sebi hajde da probam, mada sam se našalila sa prodavačicom da ne bih smela da rizikujem toliko. I to zato što na kremi piše da je za one koje imaju više od 45 godina, a u meni se još kotrlja 44,5.

No, sada se više ni ne sećam koliko je tačno koštala. Mislim da je bila oko 450 do 500 dinara i ne, ne radi tako dobro kao Nivea Q10, ali je sasvim ok.
Nema neki miris, malo je žućkasta, ali za razliku od nekih drugih Nivea krema na koje izgleda da imam alergijsku reakciju (suze mi oči), ova je potpuno neutralna.

Da pegla bore, ne pegla, mada ih imam ispod očiju. One sitne bore smejalice. I znam, ovo ne ide ispod očiju, ali ja ionako par minuta kasnije namažem onu najeftiniju VZK antirid kremu (pisala sam o njoj u postu Antirid kreme, nađite, sada nemam vremena da linkujem) i sve funkcioniše besprekorno.

Sa pozitivne strane, ova krema je sasvim ok za zimsko vreme i za nas koji se mažemo samo uveče. I za tu cenu, taj učinak je potpuno opravdan. Može da se preporuči, ali ništa sprektakularno.




Sa druge strane, moja omiljena zimska nega jesu ulja za lice. Mislim da deluju daleko bolje, mogu da se naprave i u kućnim uslovima, a koža ih obožava, jer imaju daleleko manje ili nula od onih hemikalija koje se večito stavljaju u kreme svih vrsta.

Moj favorit je godinama bilo ulje od šipka, o čemu sam detaljno i pisala ranije. Nisam ga nabavljala ovde, jer me je nervirala bombastična reklama i cena, ali je preko sajta iHerb bilo i ostalo vrlo jeftino, i radilo je bez ikakvih zamerki.
Ovo ulje je bilo "tanje", manje viskoznosti, bez mirisa, ali su efekti mogli da se osete posle tri dana. Odmorena i zategnuta, zdrava i nahranjena koža. Uz valjanu ishranu i aktivnosti na otvorenom u toku zime.

Pišem u prošlom vremenu, jer sada isprobavam ovo Badger Argan Face Oil sa sajta iHerb, pa dok to ne potrošim neću ni ono staro da naručujem.

O tome kako se naručuje i kupuje sa sajta iHerb imate detaljno u ovom tekstu (klik na link).

A ovaj proizvod "Arganovo ulje za lice" (u prevodu) možete pogledati direktno na ovom linku (klik na link).

Dakle, ovo ulje je daleko gušće od šipkovog, ali za hladne dane ima fenomenalan efekat. Koristim ga uveče pošto očistim kožu i to umesto kreme. I to je bukvalno sve.
Ujutru se budim sa svilenom kožom lica i osećam fenomenalno.
Tu i tamo umem da koristim po jednu ili dve kapi koje razmažem tako po licu u onim jutrima kada umem da shvatim da ili mi je potrošen prajmer za lice ili mi je dete zdipilo prajmer i ćušnulo ga u neki ugao gde ne mogu da ga nađem. Radi i za to.

Miriše na citruse, mada kao nota ispod ume da se provuče i miris koji me podseća na maslinovo ulje.
Sve u svemu odličan proizvod. Pakovanje malo (30 ml) u savršeno slatkoj bočici i cena ispod 12 evra.
Sve preporuke ako tražite nešto valjano, a ne preterano skupo i da traje celu zimu.