Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, February 2, 2018

Hijaluronski serumi za lice



U ovom i sledećem postu bavićemo se malo lakšim i lepšim temema.

Skoro sam na nekom sniženju u DM parfimerijama kupila za recimo 369 dinara (ali proverite) Balea Beauty Effect, Lifting Kur. To je ova kutija sa po 7 ampula, a u kojoj se svakoj nalazi po 1 ml kao hijaluronske kiseline.
Upravo gledam sastav, ali osim limunske kiseline, parfema, senegalske gume, ekstrakta korena irisa, ne vidim ništa specijalno osim onih standardnih hemikalija koje se trpaju u sve kozmetičke proizvode.

Suština je u tome da se svako veče, posle čišćenja lica, a pre nanošenja kreme, lice i vrat blago izmasiraju ovim serumom i eto podmlađivanja.
Moram i da priznam da već dvadesetak godina žudim da izvedem jednu takvu stvar, i osetim i ovu "magiju" i evo desilo se lepo i jeftino rešenje.

Rezultat je nula (pošto sam potrošila sve ampule), ali ovaj serum tako božanstveno miriše da je to fenomenalno. Svaki put pošto bih ga nanela čekala sam minut dva da se potpuno osuši, jer bi mi u suprotnom slučaju lice bilo lepljivo.
I to je sve.

Možda nekom bolje radi, ali ja dadoh sitne pare na sitno zadovoljstvo i nije mi žao. Lice mi se osećalo nekako odmoreno i eto, valjda se i to računa.


Ovaj drugi preparat je isto to (hijaluronska kiselina), samo u malo mnogo većem pakovanju. I ovo koristim u poslednje pa recimo dve to tri godine, jer mi se jako sviđa miris.

Naručujem ga sa sajta iHerba i kako se to radi možete videti preko ovog mog detaljnog teksta (klik ovde).

U pitanju je firma NOW koja se na našem tržištu pojavljuje zasada samo kao proizvođač vitaminskih i mineralnih suplemenata. Međutim, ova firma proizvodi i fenomenalo kvalitetne kreme, šampone, ulja i ostale stvarčice za negu, pa se nadam da će se neko od naših distributera uskoro setiti da nam te zanimacije ponudi i ovde.

U međuvremenu, uvek možete da naručite online i evo direktnog linka za ovaj proizvod na iHerbu (klik ovde).


Ovaj serum košta oko 8,5 evra i traje mi uvek 4-5 meseci, ako se setim da ga nanosim svake večeri, što se itekako isplati.
Kao što rekoh i za Balea ampule, i ovo miriše fenomenalno, ali na ulje pomorandže ili limuna, lice mi se oseća odmorno i nahranjeno i to je meni sasvim dovoljno.


Što se realnog podmlađivanja tiče, jer sada koračam kroz 45. godinu, koristim neke sasvim druge i daleko jeftinije metodologije, što znaju oni kojima pišem protokole, kao jednu od mojih usluga, tako da i vama savetujem prijateljski da se ne oslanjate na ovo, jer nit je trajno, nit je privremeno rešenje, već da primenite prave stvari i uživate u životu.