Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, March 16, 2018

Budućnost medicine


Izvinjavam se što trenutno nemam vremena da ispisujem kilometarske tekstove o ovoj jako važnoj temi, ali radim neke ozbiljne poslove i to mi oduzima mnogo vremena.
Ali se trudim da ne propustim ništa što je zaista važno u svetu medicine (svake vrste), a i oni koji me lično poznaju vrlo dobro znaju da već nekoliko godina stojim u ovoj ideji, a ispod ćete moći da vidite i o čemu se tačno radi.



I što se običnih gena tiče delimo se na 5 rasa i za one koji ne znaju neke osnove genetike, ovaj video iznad je odlična pomoć.

ALI... mi svi imamo jednu majku, a to potvrđuju naše mitohondrije.
Ono čime se medicina zanimala nešto manje od 100 godina bila je ta "obična" ćelijska genetika. A ono u čemu se krije ključ rešenja za mnoge probleme jeste baš upravo mitohondrijska genetika.

U sledećem videu možete da pogledate fenomenalno predavanje doktora Daglasa Volasa "Mitohondrijske DNK varijacije ljudskog porekla i bolesti", sjajnog čoveka i vrhunskog stručnjaka koji se upravo nalazi pred kapijom zvanom "Nobelova nagrada za medicinu".





Jeste, predavanje je na engleskom, ali vredi svake vaše sekunde.



Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2018 ALL RIGHTS RESERVED