Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, March 23, 2018

Odgovornost pacijenta za lečenje


Godinama, ali verujte mi, godinama slušam potpuno istovetne rečenice vezane za standardne (alopatske) doktore. Ne znaju, pacijenti ih ne interesuju, samo hoće da me otkači, hoće da mi uvali ovaj ili onaj lek da se ne bi mentalno zamarao, pojma nema - šta je bre radio deset godina studirajući kako se zove koja koščica na latinskom, ma neće ni da me sasluša, pijem ovo što mi je dala tri godine i nema poboljšanja, ali sada ne smem da prestanem jer će svašta da mi se desi...

Razumem.
Verujte mi da apsolutno razumem.

Ali razumem i jedan dobar broj njih. Njih na "drugoj strani".
Jer volim da se družim sa kvalitetnim doktorima, isto kao što tražim kvalitetne automehaničare ili vodoinstalatere.
I ono što jeste pravi problem je što pacijent očekuje čarobnu pilulu koja će momentalno ili vrlo brzo da mu reši problem, bez ikakvih nus efekata. A pri tom uopšte ne želi da se "angažuje" kao da nije u pitanju njegovo, nego tamo nečije telo.

Jedan od mojih "valjanih" doktora mi je jednom rekao kako su i on i njegova žena, isto lekar, odlično utrenirani po pitanju joge i da mnoge, da ozbiljne, bolesti mogu da se izleče samo disanjem i to redovnim vežbama i to izvedenim napolju. Ovo "napolju" je izuzetno bitno.
Ali je vremenom odustao, jer kad god bi pokušavao da objasni pacijentima i da im pokaže, to njih nije interesovalo.

E to jeste pravi problem.

I baš iz tog razloga, godinama pratim vrhunskog neurohirurga doktora Džeka Kruza koji je na samom čelu najbolje medicine. Pored njega se ne uči samo kako je važno biti napolju na Suncu, kupati se hladnom vodom i jesti sezonsku hranu, već i najnovije prodore po pitanju fizike, na čemu će se zasnivati nove faze medicine.

Ovde možete pogledati njegovo, sada već čuveno predavanje iz 2016. koje će vam pomeriti granice percepcije.
Sve što ste želeli da znate o kvantnoj-biologiji, fizici i mitohondrijama.




A za one koji žele i dalje i više i bolje, ovde može da se vidi njegovo predavanje iz 2017.




Ko ima uši neka sluša, i hvata beleške, i pušta ova predavanja više puta kako bi se sve razjasnilo.





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2018 ALL RIGHTS RESERVED