Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, March 7, 2019

Prirodno lečenje očiju


Oftalmologija ili grana medicine koja se bavi "lečenjem" očiju je decenijama jedna od svetih krava medicine u koje ne sme da se takne, a kamoli posatvi pitanje ima li sve to smisla.

Pošto ja nisam doktor, pogotovo ne oftalmolog (očni lekar), bila sam jako zadovoljna kada sam videla da jedan vrlo poštovan oftalmolog priča potpuno drugačiju priču.

Oči su mišići i funkcionišu u sklopu drugih mišića koji ih okružuju.
Rešenje za vid nisu naočare, jer zbog njih vid dalje slabi i imala sa lično prilku da kroz protekle decenije gledam meni bliske ljude koji su religiozno nosili naočare i menjali dioptrije kako bi im vid dalje slabio, i one koje je baš bilo briga i zadržali su svoju bezopasno slabiju dioptriju na istom nivou.

U ovom kratkom videu sa prevodom možete odmah videti vežbe koje preporučuje doktor Leo Angart.



A ovde ispod imate priliku da pogledate njegov dvosatni seminar sa svim mogućim vežbama za oči.
Ako ste disciplinovani i stvarno vam je važno da imate "sokolovo oko" i u starijim godinama, a pogotovo ako ste večno zakovani za ekran računara kao ja, odvojićete po nekoliko minuta dnevno i radićete ove vežbe.

Uče se vrlo brzo i uopšte nije nikakav problem raditi ih na ulici, dok čekate prevoz ili u redu za kasu u prodavnici. Ko želi - nađe vreme.

I isto tako slike ovih "Tibetanskih očnih pomagala" mogu da se nađu na Internetu, prosto odštampaju ili možete da ih nacrtate sami markerom i zalepite na vrata recimo, ali tačno u visini nosa.
I nema izgovora.

Vid je moguće savršeno izlečiti za nekoliko meseci bez greške, samo što vam to verovatno nijedan domaći doktor nije ni spomenuo.

Uz to, ne zaboravite sunčanje i razmenu onih par fotona ujutru preko površine oka, jer to ne samo da regeneriše vid, već i celokupno zdravlje.

I evo celog predavanja.






Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2019 ALL RIGHTS RESERVED