Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, January 16, 2020

Jeftine i kvalitetne kreme


Par puta sam baš zbog tekstova ovde dobila sugestije da se ne mešam u kozmetičke preparate, niti da se bavim preporukama, jer... tu ipak nemam iskustva.
No, te prijateljske "sugestije" su me samo nasmejale, i da ih ubuduće ne bih ponovo dobijala, evo samo da kažem da na ovom mestu mogu da pišem sve ono o čemu ja odlučim, a vi koji vodite druge blogove ili video kanale, brinite svoju brigu i svojim kvalitetom privucite publiku.

A drugo, sasvim sam dovoljuno matora da imam jako puno iskustva i znam šta je bačen, a šta dobro uložen novac.
Ja ne zarađujem preporučujući kozmetiku, te mogu da budem potpuno nezavisna i pokažem šta je stavrno najjeftinije, a najbolje.



Dakle, ovo je apotekarska linija Lili parfimerija i zove se "Vrlo Zdrava Krema" ili VZK.
Uopšte neću da razvijam temu o nazivu ove linije, jer mi je bitnije koje rezultate ima.


Pantenol mast ili Pantenol hidrantna krema. Jedna za zimu, druga za leto. Prosto, jeftino i radi super.


Ova hidrantna krema je fenomenalna za letnji period jer hladi i čak sam je u duplom sloju stavljala više puta kao antirid i rezultati su bili odlični.


I ranije sam isto rekla, i sada ponavljam, njihova antirid krema je najbolja na tržištu i ima daleko bolje efekte od bilo koje mnogo skuplje antirid kreme, uključujući i one strahovito skupe.



Ovu kremu sa ureom sam isprobala letos, jer sam stalno bila bosa i u sandalama, i radi isto odlično. A kada sam imala par posekotina na šakama, stavila sam baš nju i sve je brže zaraslo.



E ovo je isto jedna baš jeftina krema, a božanstveno miriše i može za svašta da se koristi.


Uvek je držim u kupatilu i uvek fali.


I moja omiljena Himalaja krema za hladnije vreme. Isto jeftina i isto udarno dobra.

Meni je potpuno jasno šta je to ženska sujeta, pošto je posedujem, čuvam, tetošim i obožavam, ali mi često puta dođe žao kada vidim neke druge žene kako žale i kukaju što ne mogu sebi da priušte neke skupe kreme, a koje sam ja koristila, i shvatila da su bačene pare.

Zato, nema tuge, nema žaljenja. Ne bacaj svoje dragocene pare draga čitateljko na takvu glupost kao što su kreme, kupi jeftine, a jednako kvalitetne proizvode.

A pare štekuj za putovanja, obrazovanje i investiranje novca dalje u sigurnu starost.