Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Wednesday, February 5, 2020

Lečenje vitaminom C - mega doze


Obično ne volim da pričam kakve sve eksperimente izvodim, dok ih izvodim. A izvodim ih prvo na sebi, pa na svom detetu, onda na keru, pa tek onda imam pravo da ih preporučujem drugima, i želela bih da isti sistem važi za naše doktore, jer bi tada bili daleko pažljiviji.

No, upravo se navršava godinu dana od kako sam počela eksperiment korišćenja više od 10 grama (obično 10 do 12 grama) vitamina C svakog dana.

Počelo je tako što sam htela da eliminišem, i eliminisala sam, upalu bešike bez ikakvih antibiotika, a onda sam smislila da nastavim sa tim stilom nazivajući ga eksperiment "ima li orgazma iza orgazma" zezanja radi.
Elem, za to vreme rečeno mi je samo hiljadu puta da ću uništiti bubrege, otrovati se i još mnogo budalaština.

I da bi stvar bila gora, veći deo godine bila sam bukvalno bombarodovana poslom, pa sam se zakucala ispred kompjutera i manje se bavila vežbanjem i kretanjem. A i invazija komaraca me je držala podalje od šumskih kombativ treninga.

Ali, nisam osetila niti jedan jedini virus, proverila sam bubrege i sve unutrašnje organe na ultrazvuku, sve izgleda savršeno, uradila analize krvi, urina i 24h urina, i nikad bolje.

A kada sam se na jesen vratila u šumu, očekujući da ću da se šlogiram od napora, budem izudarana od muškaraca, pa plava od modrica mesecima kasnije, ništa od toga se nije desilo.
Moja kondicija je besprekorna, koža i krvni sudovi elastičniji nego ikada, i nema modrica i vrlo sam "efektivna" što bi se na treningu reklo.

Istina, ne jedem žitarice, ponekad samo neki kolač ili žužu, ali to je zanemarljivo, i zato nisam imala ama baš nikakvih problema sa želudačnom kiselinom.

A posle mnogo meseci ubeđivanja da prestanem sa tako "opasnim" eksperimentnom, moja doktorka opšte prakse, kao i par prijatelja doktora su sasvim prestali sa ubeđivanjem, jer sada vide rezultate, a to nije isto kao i ono što su ih učili na fakultetu.

I onda, pošto nameravam da nastavim ovim stilom dok mi ne dosadi, nađoh i doktora koji priča drugačiju priču o velikim dozama vitamina C za lečenje, pa vas molim da poslušate njega, jer on ipak ima i diplomu i licencu za lečenje.

A vama svima želim brzo i jeftino lečenje, bez antibiotika za promenu.