Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Wednesday, February 12, 2020

Dermaroler za rast kose


Pre, pa ima pola godine, neko u mojoj blizini je gledao raznorazne savete po Internetu vezano za rast kose kod muškaraca.
Generalno, nama ženama je potpuno svejedno, ali očito da je njima to velika muka i ono što smo tada videli zajedno je priča vezana za dermaroler.

Najbolje od svega je što sam nešto kasnije saznala da mnogi kozmetički saloni u Srbiji koriste dermarolere, istina za lice, ali koliko vidim, to sve jako lepo radi.

Elem, cela ta priča me je naterala da naručim čak dva dermarolera i jedan dermapen, ali o tome i kako to radi na licu u sledećem tekstu ovog meseca.

Ono što treba da znate da jedan dermaroler košta oko 2 dolara, što će reći od 150 do 250 dinara, zavisno od kog prodavca kupujete na sajtu eBay.

I pored toga, potreban vam je i Minoksidil rastvor 2%.
Ne treba vam ništa jače od toga, pogotovo ako ste žena, a recept funkcioniše i za žene i za muškarce.



Ovaj Minoksidil ima da se nađe po Lili apotekama i košta oko 700 dinara. I to je nešto što će vam trajati mesecima.



Dermaroler mora da se očisti u alkoholu posle svake upotrebe, a procedura ide tako što se prvo ćelavi deo glave naprska Minoksidilom, a onda pređe dermarolerom 6 puta u jednom smeru pa 6 puta poprečno na taj smer.

Nikako ne sme da se pritiska, jer sam gledala svojim očima prelaz od "ništa ne osećam, moraću jače da pritisnem" do "jao, pa otvorile su mi se rane".

Nije poenta da li osećate ili ne, poenta je da samo malo stimulišete mikrocirkulaciju.

I kako svi zvone po Internetu - ima napretka, a moram da priznam da sam ga videla i ja.


Šta god da ovaj čovek u videu koristi, nije toliko bitno jer sada ne mogu da nađem video jednog dermatologa koji je jako jasno pokazivao tehniku sa Minoksidilom. Ali pogledajte ovo, čisto kao orjentaciju.