Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Monday, December 20, 2010

Lečenje upale uha kod deteta energetskim tretmanima

Kiru sam angažovala i to se sve odigralo jako brzo. Moja ćerka je imala upalu oba uveta, zbog jake prehlade i ja sam se stvarno uplašila da se ne iskomplikuje, da to postane hronično, i da moje dete ne mora da dobija injekcije antibiotika.

Ona mi je ozbiljno rekla da dete moram da odvedem lekaru i to što pre, ali da će uraditi jednu terapiju odmah to veče, pod uslovom da joj obećam da ću ujutru odvesti ćerku kod specijaliste.

Verovatno da je terapiju i radila uveče, ali niko u kući nije primetio ništa neobično. Te noći negde oko 3 moja ćerka se probudila i sva usplahirena mi rekla da ima osećaj kako joj je neko zavukao ruke u uši, kako je izvadio nešto u obliku spirale, nameštao, kao neka operacija, i kako je sve vratio nazad.

Sutradan sam stvarno otrčala do njenog lekara i uzela uput za ORL. Tamo ju je doktorka pregledala i rekla mi da moja ćerka nije u ozbiljnom stanju. Da joj dajemo čajeve, stavljamo topao peškir na uši i da joj redovno kao kapi za nos stavljamo slani rastvor. I naravno, ako se stanje ne smiri da je dovedemo.

Međutim i na svu sreću, već trećeg dana dete više nije osećalo nikakav bol. Mada, moram da priznam da sada više vodi računa da se ne prehladi, jer joj uvek pripretim da će opet neko "iz vazduha" da je operiše.

Važno mi je da je sada sve u redu i stvarno se zahvaljujem, jer nisam baš verovala da će uspeti tako brzo.


Svetlana


Beograd
decembar 2010.


Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED