Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, December 10, 2010

Lečenje prostora energetskim tretmanima

Znam Kiru već sto godina, ali nisam znao da se bavi hortikulturom. Za njena lečenja sam znao, pa mi je bilo malo čudno kada mi je predložila da mi uradi lečenje bašte.
Sestra mi je umrla godinu dana pre toga i bašta u našoj roditeljskoj kući je bukvalno stagnirala. Nijedna voćka nije rodila celo leto, kao da je sve živo u toj bašti žalilo za njom.
Kada sam se požalio Kiri rekla mi ja da bi mogla da pokuša sa lečenjem prostora i ja sam je pustio čisto da bih video šta će dalje da se dešava.
Bio je već kraj jula i nadao sam se da će barem sledeća godina biti bolja, pošto sam računao da je ova propala.

Ona je uradila šta je uradila, a ja sam zaboravio na sve to sve do pred kraj septembra kada sam primetio da se pri vrhu krošnji pojavilo voće. Meni je bilo čudo da sam iz te bašte izvukao sasvim pristojan rod smokvi, jabuka i krušaka.
Šta god da je uradila na dobro je izašlo.

Tihomir

Kruševac
oktobar 2010.


Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED