Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, December 14, 2010

Lečenje neurološkog poremećaja

Ja sam u stvari u početku bila ljuta na Kiru, mada se zbog toga već mesecima smejemo obe.
Želela sam da mi ona uradi rekonektivno lečenje i čula sam da je jako dobra u tome. Moj problem je bio neurološki i zato sam i bila ubeđena da samo energetsko lečenje može da mi pomogne.
Nisam mogla da podignem ruke iznad glave, vrat mi se jako kočio i sve je počinjalo ozbiljno da me plaši.

Kada sam je prvi put nazvala prvo što me je pitala bilo je kako se hranim. Na moje razočarenje uopšte nije htela da razgovara o energetskom lečenju. Kada me je pitala da li mi slabi i vid, ja sam pomislila da je vidovita. A onda smo se skoro posvađale, jer dok sam ja nju molila da mi ispriča da li je za mene bolje da se lečim rekonekcijom ili laserskom akupunkturom, a ona se držala svoga, kao papagaj mi je ponavljala koje vitamine treba da pijem dva meseca.
Samo smo se iznervirale obe i završile razgovor.
Mesec i po dana kasnije posle serija terapija akupunkture i ultrazvučne terapije meni je i dalje bilo sve lošije. I zato sam je ponovo pozvala.
Vrlo mi je jasno ispričala priču koja se tiče energetskih meridijana u telu i ozbiljno mi napravila raspored koje vitamine i u kojoj količini da  uzimam u roku od dva meseca.
I stvarno dva meseca kasnije bez ikakvih dodatnih terapija i troškova ja ponovo normalno pokrećem ruke koliko god treba, vid mi se stabilizuje i što je najbolje od svega puna sam energije kao da sam ponovo u mladosti.
A sada kad god se čujemo slatko se ismejemo kada pomislimo kako smo se letos prepirale.

Rada

Beograd
novembar 2010.


Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED