Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Sunday, July 3, 2011

Slučaj lečenja moždanog udara

Skoro sam imala slučaj da me je ćerka jednog starijeg čoveka angažovala da uradim lečenja njenom ocu.

Za mene godine starosti zaista nisu bitne, iako sam vrlo svesna da je svakom od nas određen trenutak smrti i da nema načina, niti "magičnih" postupaka koji bi to odložili. Mislim da svako ima pravo da svaki svoj dan provede u zdravlju i zadovoljstvu, pa koliko god to trajalo.
Granice, međutim, ipak postoje.

S obzirom da je u pitanju bio stariji čovek koji je preživeo nekoliko moždanih udara i jedna polovina tela mu je bila oduzeta, a svest se vrlo često gubila imala sam problem moralne prirode.
Da, lečenja mogu da uradim bez greške, ali da li treba uopšte da ih radim?

Na insistiranje njegove ćerke, vrlo požrtvovane i pune ljubavi mlade dame, odlučila sam da ipak pokušam.

Prva seansa lečenja je prošla zbunjujuće za njega. U prvom trenutku osetila sam kako je iznenađen, a zatim je jasno registrovao da sam ušla u njegovo polje i da tu nešto "čačkam". Čudna je bila reakcija sa njegove strane i ja sam se osećala kao na tuđem terenu.
U toku druge seanse u momentu mog pojavljivanja u njegovom polju registrovao me je odmah i pokušao da izbaci. Praktično smo se borili, jedan deo njegove svesti i ja.

Završila sam seansu iscrpljena kao da sam stigla sa nekog šamanskog dvoboja i sa osećajem krivice. On nije želeo lečenja. I on je vrlo jasno znao da želi da završi ovaj život i da ide dalje.

I što se te odluke tiče nismo imali problem ni on ni ja. Teži deo zadataka bio je saopštiti njegovoj ćerki da sledeću seansu lečenja nemam nameru da radim, jer nema potrebe da je radim.
Da, mogla sam da se napravim blesava, uzmem novac za sledeću seansu i ne radim ništa.
Ali... postoji i neko ko je iznad mene i kome sam obećala da će svaka moja akcija biti u skladu sa Njegovim zakonima.

Ne može se ići na silu, niti je zadržavanje bilo koga u ovoj dimenziji postojanja moguće.

Ljubav je predivna osobina, ali ima neke mudrosti i u prepuštanju prirodnim tokovima života.
Ako osoba oseća da je vreme da završi život, da je urađeno sve što je moglo i da njeno telo više nije adekvatno, ne možete joj pomoći tako što ćete je zadržavati ovde ljubavlju i suzama.

Ako zaista volite nekoga naučite se i da ga pustite. Nemojte ga mučiti sopstvenim strahom od smrti.
Jednog dana, jednog trenutka ponovo ćete se sresti na nekom drugom nivou postojanja i shvatićete da je bol, bolest, težina života i razdvajanje samo iluzija.

Da je ljubav uvek tu.



Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED