Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Saturday, May 10, 2014

Dobra vest



Pre neki dan mi se javila gospođa koju ranije nisam znala, ali iz našeg kratkog razgovora shvatila sam da sam radila seanse njenoj ćerki i da sam joj napisala protokol za ishranu, što inače uvek i radim svim osobama kojima radim seriju od 3 seanse energetskog lečenja.

I gospođa me je obradovala lepom vešću - na svet je stigla moja "prva beba". Posle puno godina maltretiranja te mlade žene veštačkim hormonima i asistiranim oplodnjama, a bez ikakvog uspeha... I kada je već poduže vreme bila odustala od pomisli da će ikada postati majka stvari su legle na pravo mesto.

Uradila sam joj seriju energetskih tretmana što joj je pomoglo i u psihološkom smislu da se smiri i ima staložen stav o svom životu, a zatim sam joj predala i ceo protokol za ishranu. I usput se ponadala da će makar jedan deo pokušati da primeni. Ne samo u slučaju moguće trudnoće, već da bi očistila telo od veštačkih hormona kojima je godinama ranije bila bombardovana i što može da rezultuje kanceroznim oboljenjima.

Nije mi se javljala i skoro da sam zaboravila na celu tu priču dok me njena majka nije kontaktirala vrlo zadovoljna i ispričala mi kako je ćerka vrlo savesno primenjivala protokol, kako su u njemu i napisani "realni" postupci i "realne" hrane... i godinu dana kasnije zatrudnela je i iznela zdravu trudnoću.

Nisu hteli i nisu smeli da se jave ranije, pošto su se plašili da ne izbaksuziraju, ali sada kada je beba tu, a u pitanju je zdrav dečak, njena majka se javila sa dobrom vešću.

Čestitam i ja, i još mi je draže što je sve uspelo na prirodan način.



Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 ALL RIGHTS RESERVED