Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Saturday, May 2, 2015

Lek protiv glutenske alergije?


Pre neki dan sam pročitala članak u Njujork Tajmsu i dobro se zamislila.

Farmaceutske firme se poslednjih godina bukvalno utrkuju koja će prva da razvije lek za celijakaliju. Celijakalija, nekada retka bolest, danas je izuzetno raširena i prekasno otkrivena može da dovede do katastrofalnih posledica isto kao i glutenska alergija.
O tome kako se ispravno otkriva i testira glutenska alergija i celijakalija, sa sve ukrštenim reakcijama sa drugim vrstama hrane pisala sam detaljno OVDE.

Sada naravno, osetivši mogućnost ogromne zarade farmacija je počela trku, ali se ne očekuje pojava leka za ovaj tip oboljenja pre 2018. Neke od firmi koje su u ovoj trci već rade manja klinička ispitivanja i vrlo je moguće da ulaze u poslednje faze testiranja.


I ono što sam tražila u celom hvalospevnom članku sam dabome i našla - kako ovaj "lek" neće eliminisati potrebu za bezglutenskom dijetom, ali će pomoći da se ublaže simptomi u slučaju da neki "skriveni" gluten uđe u telo.
Ko je do sada čitao moje tekstove ili sam mu/joj pisala protokol za ishranu zna gde može da očekuje "skriveni" gluten i gde je zapravo realni problem, a to ipak nije gluten, već daleko opasnija hemikalija koja dalje posledično pravi haos. Onaj haos u kom se gluten pojavljuje kao glavni krivac, a realno nije.

No, ovaj pomoćni lek za gluten su do sada razvijale manje kompanije, da bi se, o gle čuda, za lepu zaradu zainteresovali i farmaceutski giganti. Tako je AbbVie platio 70 miliona dolara i to samo za opciju da zatraži globalna prava za lek koji razvija Alvine Pharmaceuticals. I za njim se pojavljuje još nekoliko "bitnih" firmi.

Alvinov lek nazvan ALV003 se sastoji od dva enzima čija je namena da rastvore gluten pre no što uđe u tanko crevo i izazove reakciju. Trebalo bi da bude u formi praška koji će se rastvarati u tečnosti i uzimati pre obroka.
U članku dalje ide detaljna priča o još nekoliko kompanija i njihovim pokušajima, ali osim trlababalan osećanja dok sam sve to čitala nema ničeg konkretnog.
Znate, to je isto ono osećanje kao da vam rastu magareće uši dok svako malo čitate one iste budalaste naučne članke kako je pronađen gen za napr. veliki nos ili gojenje, ili zaboravnost, ali da se sada vredno radi da se utvrdi mehanizam i ne zna se šta će sa tim uopšte da bude. Bitno je da je pronađen.

E upravo tako i ovo. Koliko sam pročitala klinička istraživanja idu traljavo, jer se simptomi trovanja javljaju i u ispitivanoj i u placebo grupi, kako je cela  "celijakalija" bolest sumnjiva rabota, jer se tretira kao imunološka reakcija, a lepo se vidi da je toksikološka, pa još ako se uđe u onu priču vezanu za realni uzrok... jao, nikad kraja.

Do tada, sve i da se pojavi na tržištu lično nikada neću preporučiti ovaj "lek".
Mora da se promeni suština da bi se došlo do rezultata. 
Možete do besvesti pokušavati da prevarite sopstveno telo, a na kraju ćete morati da platite cenu. Zato budite mudriji i disciplinovaniji. 



Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2015 ALL RIGHTS RESERVED