Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, November 15, 2016

Kako se prave kreme/pomade za lice i mleko za telo


Ovde možete da vidite postupak kako se pravi krema (pomada) za lice ili telo. I uz to videćete sve moguće početničke greške koje mogu da se dese.

Pa krenimo redom. Ovde sam već pre par godina dala nekoliko recepata kako se prave melemi. I tu je stvar jako prosta. Otopite na laganoj vatri neku masnoću uz ili bez pčelinjeg voska, dodate ulja u kojima je rastvoreno nešto lekovito i gotovo. Ništa specijalno.
Ali pomade su mi zadavale glavobolju, pošto se sastoje od masne i vodene frakcije. I sve sam se spremala godinama da i to pokušam, ali nikako... A onda naleteh peti put na isti recept sa Learning Herbs sajta (klik na naslov i videćete ga) i konačno odlučih - sad ili nikad, pa kako god da mi ispadne.

Ono što sam znala jeste da nemam pčelinji vosak, jer sve hoću i onda nikako da ga kupim kada prolazim kroz pijacu. I nemam i neću da imam esencijalno ulje bilo koje vrste, jer ne želim da u proizvodu koji ću da korstim stalno (ili povremeno) imam antibiotik, istina biljne vrste, ali potentni lek na nivou farmaceutskog. Ne koristim esencijalna ulja, jer su beskrajno opasna po moj mikrobiom i ne dozvoljavam da mi trgovci istim zamazuju moždane ćelije lupetanjima samo da bi prodali svoje bočice. Jeste, miriše divno, i užasno je opasno. I već sam pisala poseban tekst o tome, pa ko je baš zapeo da zna detaljno neka nađe taj tekst u arhivi i neka ga pročita.

I za početak da vidimo čime sam raspolagala.

Imala sam jako dobar, i još ga imam, kakao puter. Kvalitetan i jeftin. I piše na kesi odakle je, pa koga zanima neka me ne pita nego neka nađe na Internetu, jer nisam plaćena da reklamiram. Od njih imam i vitamin E, koji služi kao prirodni konzervans, pa kremu nema potrebe da držite u frižideru i neće se pokvariti.
Zatim kokosov puter iz neke prodavnice zdrave hrane, vitamin C u prahu (ima u DMu), tinkuru od svežeg kantariona (sama sam je pravila) i boraks. Boraks je kupljen u jednoj apoteci na početku Kosovske ulice u Beogradu, pa ne pitajte mene, nego njih, jer me takođe ne plaćaju za marketing.


Kakao puter i kokos puter sam pomešala u šerpici i na vrlo laganoj vatri, uz povremeno mešanje, otopila. Nije bio problem što to nisam uradila na pari, jer sam stvarno vodila računa o toploti, ali je problem napravila moja osobina da me mrzi da merim i pre toga preračunavam unce u grame i mililitre. E to me je koštalo kvaliteta krajnjeg proizvoda.
Ali u svom maniru "idemo do kraja" nastavila sam istim stilom.

U čašu sam stvarno stavila četvrt kašičice boraksa kao što je i pisalo, ali sam sunula punu kašičicu C vitamina i preko skoro punu čašu destilovane vode.
Moja ideja je bila da umesto hidrolata koristim vodu i C vitamin pošto se pokazao fenomenalno dobrim u jednom prethodnom melemu, a za obnavljanje kože i starih ožiljaka. Greška, ponovo, je bila odokativna količina. Držite se mera sa originalnog recepta, to je ovde najvažniji savet.


Kada je masni deo bio potpuno otopljen  usula sam malo tinkture od kantariona i promešala. Istina neuspešno, ali to me nije zaustavilo. Kantarion ima fenomenalno dobre osobine vezane za lečenje i obnavljanje kože, a pošto se leto završilo, slobodno sam ga stavila. I to se pokazalo kao mnogo dobra ideja. Ako imate obično ulje (ali pravljeno od svežeg kantariona i da ulje nije od soje) i to je odlično.


I sad se desio sledeći zez. U receptu je lepo pisalo da treba sačekati da se masni deo ohladi i da počne lagano da se zgušnjava, ali to mene nije zaustavilo. Odmah sam počela da ga mutim mikserom i da polako dodajem vodenu frakciju.


I tako je izgledalo. Nije baš idealno, ali sam se nadala da će do sutra ova mešavina da izgleda kao prava krema.



Presula sam sve u kutijicu i to pažljivo jer je stvarno masno. I te večeri posle tuširanja namazala sam se ovim i bilo je božanstveno. Mislim, koliko božanstveno može da bude nešto što je napravljeno od najboljih sastojaka, a beskrajno jeftino i izuzetno kvalitetno. Moja koža je blistala konačno valjano nahranjena i negovana. I tako je ostalo i kasnije.  

Ali sutra ujutru sam u kutiji videla promene. Masna frakcija se odvojila od vodene i počela da stvrdnjava. pa sam uveče čim sam se vratila kući uzela taj masni deo i ponovo počela da ga mutim, kao da radim puter za fil od torte.



Uz obavezno dodavanje, i to malo po malo, one vodene frakcije. Ipak nije sve ušlo, jer je bilo previše. I to me je podsetilo da sledeći put ipak poštujem mere iz originalnog recepta i ne izmišljam gluposti samo zato što me mrzi.


I konačno, dobih kremu za lice i telo. Ovog puta sve je ispalo daleko bolje, i ova krema se evo već mesec dana odlično drži u kupatilu, a moja koža još bolje.


I evo, dokazala sam sama sebi da uopšte nije komplikovano napraviti sebi kozmetiku i to kozmetiku vrhunskog učinka, a za sitne pare, ali sam istom prilikom pokazala sebi gde može da me dovede nestrpljenje i improvizacija.
Pa pošto sada imate originalne mere, nemojte da vas mozi da ih konvertujete preko Neta u ove naše merne jedinice i da iskombinujete svoju fenomenalnu recepturu. Negujte se kako valja, vrhunskim sastojcima, a za male pare.


Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2016 ALL RIGHTS RESERVED