Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Monday, November 7, 2016

Meditacija


Godinama već dok radim energetske seanse ili pišem protokole za ishranu suočena sam sa istim početnim problemom. Ljudi sa kojima radim dolaze kod mene iznureni, iznervirani ili zabrinuti. I znam da su im životi pod stresom, ali ako ne uzmu kormilo u svoje ruke neće biti ama baš nikakvog poboljšanja.

I svima njima objašnjavam dobrobiti meditacije ili smirenja u toku dana, nazovite to kako god vam se više sviđa.

Čak sam skoro pronašla podatke da je istina da ostavljanje cigareta snižava povišeni krvni pritisak, ali ne toliko kao svakodnevno upražnjavanje kratke meditacije.

Odvojite nekih 5 do 15 minuta u toku svakog dana, a najbolje je ujutru, da sednete u miru i da ne mislite ni o čemu. Prosto pratite svoje disanje i ako se usput javi neka misao samo je posmatrajte kako nastaje i nestaje, ne ulazite u nju i ne rešavajte svoje probleme u tim trenucima.

Sedite udobno, kako god je vama udobno i nemojte zatvarati oči. Prosto opustite pogled tamo negde u neku tačku i to je to. A ako vam je potrebno evo možete puštati ovu muziku prosto da vas lakše opusti i da vam da znak kada je proces završen.




Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2016 ALL RIGHTS RESERVED