Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Tuesday, June 5, 2018

Zdrave kosti


Skoro sam, pa nije tako ni skoro, zimus se to dešavalo, imala zadatak da odvedem babu na takozvanu Ortopediju, ili Ortopedsku kliniku u Beogradu. Nešto su je poduže boleli i kukovi i kolena, i ja onako inspirisana usput je istraumiram kako ide zamena kukova, pa koliko to može da košta, pa ovo, pa ono. A sve u cilju da je konačno uspaničim i da počne nešto da radi po pitanju svog zdravlja. Mislim, da počne nešto konkretno što će davati rezultate, a ne samo da se kljuka lekovima i da usput kuka, a da propada.

I kada smo krenule, nešto je bio hladan i zaleđen dan, pa se žalila kako joj je hladno, pa kako će da se razbije po ledu, pa što ja nisam bolje obučena, jer ću da se razbolim, pa šta ako ja padnem...
A ja se mislim, nemaš pametnija posla nego da brineš tuđe brige. Jeste, trošim svoju petu deceniju, ali se redovno sunčam od marta do novembra, stalno uvežbavam borilačke padove na prirodnim podlogama, ne strunjačama, mlatim se sa muškarcima, i od kako starim vežbam i balet, a zarad stalnog istezanja. I ti se sekiraš za mene?

Tek sve u svemu stigosmo na kliniku i tu sam se stvarno prepala. Teško je opisati to što sam videla, jer nisu u pitanju samo stari ljudi, bilo je tu od klinaca do stvarno starih i sve između. Vrste tih deformiteta su izgledale užasno i poznata sam kao neko ko može da gleda i podnese svakakve prizore, ali ovo mi je teško palo. Sve vreme dok smo čekale koristila sam stolice, parkirana nosila ili zid samo da vežbam, jer sam bukvalno osećala tu energiju kočenja i deformisanja svuda oko sebe. Izgledala sam kao vrlo nevaspitano dete, ali me nije bilo briga.
Baba, sa druge strane, nije dobila nijednu strašnu dijagnozu i izvuče se za kukove, ali se i njoj prizor urezao u sećanje, te je odmah sutradan počela malo drugačije da se ponaša. I evo, nekoliko meseci kasnije, nit se žali, nit miruje, nit joj je loše.

Zato, hajde da vidimo šta je sve potrebno za zdrave kosti.

Prvo i krucijalno važno, što bih ja rekla, najkrucijalnije, je da majka u toku trudnoće izlazi na Sunce i valjano se hrani. A to znači puno životinjskih masnoća, a za njima meso iznutrica, povrće, pa nešto malo voća. Količina holesterola nastalog od životinjskog porekla u majci takođe pokazuje koliko će dete biti inteligentno, ne samo fizički zdravo.

Zatim je potrebna dobra ishrana plus obavezan boravak napolju, na Suncu, dok dete raste. Dakle, manite se igraonica ili kafića, to je za glupe roditelje, pametni rade malo drugačije.    


U slučaju ženskog pola, redovne i valjane menstruacije su takođe odlična zaštita i za kosti, a pogotovo u plodnim godinama, a to je pre 30. Kako se to postiže pisala sam u ranijim tekstovima, te potražite u arhivi.

Za oba pola važi da moraju da obrate pažnju i održavaju visoke nivoe masnoća, proteina, vitamina i minerala, prvenstveno iz mesa i to iznutrica (džigerica, bubrezi, pluća, creva životinja), a zatim divljeg bilja, pa povrća.

A ovo je izuzetno bitno za žene u periodima kada nemaju redovne menstruacije, a to su trudnoća, dojenje, i početak i posle menopauze (kod mene ne postoji termin "perimenopauza", pošto je to glupost, kao što ne postoji peripubertet i peritrudnoća, kad je počelo - počelo je).

Redovni i ritmički pokreti, a to znači igranje, kretanje, vežbanje, pogotovo borilačko, zato što udaranja proizvode frekvenciju koja jača kosti. Ako niste znali šamaranja (ne samo po licu, nego po celom telu) su redovna za borce, a odlična za astronaute i oni to i rade, zbog opasnosti od oštećenja kostiju.

Redovno praktikovanje joge, či gonga ili tai čija, vežbe koje kombinuju pokrete i disanja. A to znači da ne treba da izvodite plesnu koreografiju, jer nije bitno kako izgleda, već da dišete pravilno dok to radite.

Standardna budistička mantra - cepaj drva i nosi vodu. Teži fizički rad je neophodan.

I na kraju, jer je to na početku svih početaka, sunčanje.
Bez sunčanja nema priče.

Ako se osećate slabo - sunčanje. Ako se često razboljevate - sunčanje. Imate nešto imunološki - sunčanje. Ekcem - sunčanje. Alergije - sunčanje. Podočnjaci - sunčanje. Kosti naravno - sunčanje. Debeli ste - sunčanje. Ne valjaju vam nokti - sunčanje.

Na ovom mestu upravo očekujem da se neko nađe pametan i da pita koje se zaštitne kreme koriste, jer se ne koriste uopšte. Zašto je to tako može se pronaći u knjizi zvanoj Biologija za prvi razred srednje škole, gde lepo piše da smo mi eukariote, te za razliku od arhea i prokariota, svi naši metaboliški procesi se zasnivaju na energetskoj razmeni sa Suncem. Sve detaljnije možete pronaći u toj knjizi.

Za one koji mogu da se žale da imaju alergijske reakcije na Sunce, pa im svašta izlazi po koži, treba da znaju da alergija na Sunce ne postoji, jer bi to bila alergija na sam život, ali svakako postoje alergijske reakcije tela koje je pretrovano hemikalijama u kombinaciji sa sunčanjem. Eliminišite hemikalije i problem je rešen. Pogotovo za autoimunološka oboljenja.
Kako se sunčati i šta i koliko, piše detaljno u mom tekstu napisanom pre par meseci, te koga zanima, neka skroluje ispod i pronađe ga.

I još jedno jako važno upozorenje. Kada kažem životinjske masnoće nikako i nikada ne mislim na Omega 3 ili ulja iz riba, delfina, ajkula, kitova, bakalara ili morskih jednoroga. Mi ne živimo u morima, kopneni smo sisari i ova ulja možete da koristite samo ako živite pod vodom i to onom ledenom. Inače izaziva strahovita neurološka oštećenja i naravno, lipofuksinozu, a to vam svakako nije potrebno. 
Mislim isključivo na puter i mast kopnenih životinja.
 

I upravo zbog ovoga, a to su životinjske masnoće, zabezeknem svakog ko tvrdi da se od sunčanja stari prerano, a zatim me pita koliko ja imam godina... I shvati da je ta filozofija totalno pogrešna.

Dakle, postoji još nekoliko receptura za zdrave kosti, a koje dajem u protokolu koji pišem, međutim i sa ovim informacijama moći ćete da rešite i ono za šta mislite da je nerešivo.


Elem, izvedem ja tako babu sa Ortopedije zimus, za nauk što su joj prizori teško izdeformisanih ljudi koji trpe strahovite bolove ostali urezani u sećanju i što će joj to biti podstrek jači od bilo kog lekarskog saveta, kao što se i pokazalo. I ona taman da krene preko leda, kad ja pravo pa na prvi saobraćajni znak. Čisto da me mine želja za kretanjem.
Nije joj ostalo ništa drugo nego da se nasmeje dok me je gledala kako vrtim oko šipke.
Rekla mi je da sam potpuno luda, na šta sam joj ja odgovorila da je bolje da budem luda i zdrava, nego fina i bolesna, kao ovi unutar klinike.

Škole pole dance-a jesu preskupe, jer sam i to trenirala jedno vreme i moraću ponovo, ali leto je ovde a grad je pun saobraćajnih znakova, pa uvek možete da pokušate da se popnete uz neki i unesete malo radosti u svoj život.
A i zdravlja.      





Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2018 ALL RIGHTS RESERVED