Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, June 29, 2018

Kako se pravi tinktura od kantariona


Danima sam se vrtela oko ovog cveta kao omađijana njegovom lepotom .


Danima sam toliko želela sunčane dane i želja mi se konačno ispunila... ali ne zadugo.



Ali žuta boja je postala moja inspiracija ove sezone.



A onda sam videla da su sve gradske pijace pune ženica koje prodaju bukete kantariona. U kući sam već imala par flaša vodke kupljenih samo za "brza dejstva" kada pronađem ili kupim biljke koje cvetaju u ovim sunčanim danima.


Ova količina kantariona je bukvalno sabijena u tri prosečne tegle. Nasula sam vodku preko i dobro zatvorila. I naravno, ostavila na tamnom mestu.

Jednom kada je biljka ubrana, Sunce joj je neprijatelj.
Ne baš realni neprijatelj,to je više alhemičarski termin, ali ovako uhvaćena energija Sunca ne sme da se vrati svom izvoru.


Šest nedelja kasnije otvoriću tegle i procediću dobro tečnost, koju ću ponovo da uspem, zatvorim i ostavim za zimu.
Ovo je najbolji lek za sve vrste prehlada, gripove i podizanje imuniteta.
Pola pipete jednom ili više puta dnevno u zavisnosti od situacije sređuje svaki problem.







Informacije u vezi mojih usluga lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.


COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2018 ALL RIGHTS RESERVED