Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, September 14, 2018

Čudesne medicinske priče


Imam tu sreću da čuvenog "Atoma" Bergstroma poznajem već duže od osam godina. Za to vreme postao je moj mentor, učitelj i naravno, prijatelj.
Mogla bih da napišem knjigu o tome šta sam sve saznala od njega i kako su čudni, a opet laki za odgonetanje, putevi Gospodnji.

Ako znate engleski,  možete da poslušate intervju koji je skoro dao za Extreme Health Radio, mada volim da ga slušam redovno, sada već godinama, preko mreže One Radio Network i da se direktno konsultujem sa njim.



U videu je spomenuo i čuvenog Že Arigo-a, mističnog iscelitelja iz Brazila, o kome je napisana i knjiga "Že Arigo - hirurg zarđalog noža", jer je operisao ljude bez ikakve anestezije i to običnim čepnim nožićem. Uspešno je radio operacije katarakti, tumora i ko zna čega još, a njegovu priču možete pogledati u videu ispod, sa vrlo ozbiljnim upozorenjem da ćete gledati zastrašujuće snimke operacija.

Te u tom smislu, ako niste sposobni da gledate kako neko gura nož drugoj osobi u oko, zaobiđite ovaj video, jer može da bude potresan.


 

Meni je cela ta priča bila fascinantna, jer je Arigo po svojoj ispovesti kanalisao instrukcije jednog pokojnog nemačkog vojnog doktora i popunjavao poprilično komplikovane farmaceutske recepte na latinskom, a nit je znao medicinu, nit latinski.
O načinima da operiše ljude "na živo" i to mega uspešno, bez bola, krvi i infekcija, ne smem ni da razmišljam.

Ali eto, u životu se i to događa.