Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Friday, January 18, 2019

U svetu či gonga


Dugo nisam objavljivala ništa vezano za Či Gong ili Qi Gong (kako se piše), ali to je sistem koji upražnjavam već 12 godina i imala sam tu sreću da me uči kineski doktor i da mi vrlo pažljivo objasni principe disanja prilikom kretanja.

Dakle, nije bitno da izvodite vežbu na identičan način, ali je jako bitno da shvatite kako idu pokreti i gde ide udisaj, a gde izdisaj.

Evo, čini se da se zima polako povlači, tako da je idealno izvoditi ovu vežbu napolju i to dok ste bosi.
Ali čak i da to nije slučaj, pokušajte da je redovno upražnjavate, bez obzira da li ste malo pokretni (jer će vas jako dobro razgibati) ili puno pokretni (usmeriće pravilno energiju unutar tela).