Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, January 24, 2019

Šminka, pomadice i ostale zanimacije


Vreme je za malo lakše teme, kao na primer moju novu epizodu "Bora Drljača" srpskog šminkanja.


Ovo ovde je NYX gliter i prajmer za taj gliter. Ono što je najinteresantnije u celoj priči je da je kupljen u kineskoj robnoj kući za 150 dinara đuture, a dočim je koštao i košta 840 dinara za gliter i oko 1020 dinara za prajmer odvojeno u Liliju iznad (u istoj zgradi).


Što me je podsetilo na moje stare kineske glitere, a koji su koštali spektakularnih 50 dinara svaki, ali ih avaj više nema nigde ni za lek.




Ovo su ostaci.


Pa sam pokušala da vidim šta može sa ovim, ali me je stvarno nerviralo koliko je cela procedura komplikovana.


Ovo je malo drugačiji primer iz iste kuće.


I ovako.


Ponesena istom idejom proverila sam šta sve ima kod Kineza od novogodišnjih boja i pronašla ovo.


Ove dve bočice kao epruvete su koštale 50 dinara svaka i ima ih i u drugim bojama, a za razne šarene proslave mogu odlično da posluže, samo se stavi prajmer ispod.


Sledeća stvar koju sam pronašla kod Kineza bio je ovaj puder.


Fenomenalno sitan i mekan, odlična boja, broj 4 za zimu i broj 5 za proleće, eventualno početak leta.


A cena celih 300 dinara i ta jedna bočica napuni tri ovakve pudrijere. Više nego isplativo.


A u međuvremenu je stigla i porudžbina sa eBaya, pošto sam stvarno ostala bez plavog glitera, a to mi je osnova zimskog šminkanja.


Usput sam morala da naručim i beli i crveni ajlajner, nije za mene, ali uopšte ne izgleda loše (kako sam se nadala).

 I svaka ova stvarčica košta oko 1 do 1,5 dolar, što je daleko jeftinije nego bilo šta kod nas.


E ovako izgleda moj novi plavi gliter, isto za 1,2 dolara, a ovo pored su takozvane maskare za obrve.
Ovo levo je Esens i mislim da je oko 300 ili 350 dinara u Liliju, a ovo pored je neka nova marka skoro pa duplo skuplja.


I kao što se vidi, četkica je daleko bolja kod te nove, ali je boja tragično tamna, tako da za ženu koja je na pola puta između plavuše i brinete (miš siva kosa, jer se ne farbam već 7 godina i uživam u tome), ovo nikako ne valja.
Vratiću se esensu.


U međuvremenu sam poslata kod Kineza ponovo da pokupujem sve preostale boje glitera koje nađem, ali je ostala samo ova crvena. Tako da ako planirate da ih kupujete, požurite, idu ko alva.

 Evo i razlike među bojama.


Usput sam sa istog onog eBaya naručila i klasični prajmer za lice, i koštao je oko 2,20 dolara.
I odličan je.
Do sada sam bila najzadovoljnija markom Elf, ali sam koristila i domaću Auru i Golden Rose. Ali Elf je ostao kao najbolja opcija.


E ovo ovde je sve što koristim kao prajmere, naročito u toku zime. Nema potrebe da očajavate ako nemate baš prajmer da vam "upegla" lice pre šminkanja (a tečni puder je odavno proteran iz moje kuće i mog rečnika).
Uvek možete da kapnete par kapi na dlan ulja i razmažete po licu, efekat je isti.


E ovo mi je bilo specijalno zadovoljstvo da pokažem.


U pitanju je Q10 krema robne marke Lidl.
Jeste, to je onaj "jeftino pile" Lidl, te sam u tom celom ludilu i ja dobila ovu kremu na poklon, ali sam usput i saznala da košta 418 dinara (tako nešto beše).



Krema je odlična, a za te pare - još odličnija. Mada moram da budem iskrena i da kažem (po ko zna koji put) da imam tek 46 godina, tako da mi je lice elastično, voluminozno što bi se reklo, pa nema potrebe da koristim tešku artiljeriju niti, što mi je najdraže, bacam pare na preskupe preparate.

I ovde mogu da vam dam mali savet. U stvari dva.
Prvo, nemojte da vam kozmetiku za stariju, tzv. zrelu kožu preporučuju šiparice od ispod 40 godina, a pogotovo ne one koje dobijaju plate zato što rade po ekskluzivnim parfimerijama ili apotekama.

A drugo, lice se održava iznutra i to valjanom ishranom i hidratacijom. A i to je jako jednostavno i jeftino (znaju one dame kojima sam radila i taj deo uz protokole za ishranu).
Brza, laka, jeftina hrana, a koja vam daje lice devojčice i kada ste u petoj deceniji - e to je prava stvar.

U međuvremenu sam čačkala malo po eBayu tražeći preporučene čuvene kvalitetne, a jeftine vrhunce korejske kozmetike, kao što su neki Mizon peptidi, Missha neke specifične ampule i kreme, kao i nešto Benton fermentisane esencije i koještarije, i iako jeste bilo relativno jeftino, odlučila sam da se igram sa tim kada mi lice ostari, a da se do tada igram svim i svačim, a najviše šljokičastim i jeftinim stvarčicama.

Kada je lepota u pitanju, radost je na prvom mestu.
Posle idu masnoće, ali to ćemo u nekom ozbiljnijem tekstu.