Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, April 18, 2019

Vežbe za elastičnost kičme i tela


Obično u toku zime dajem nove sisteme vežbanja, nešto što je lako za pronaći na Netu, zabavno i naravno, korisno. I uvek, ali uvek, i već sam postala jako dosadna po tom pitanju, ponavljam da treba vežbati napolju na otvorenom, po kišu, Suncu, hladnoći, toploti, nije važno.

Bilo koji tipovi vežbi, pogotovo Či Gongovi, joge i meditacije ne vrede ni pišljiva boba, ako se rade unutra. To nemojte da zaboravite.

Elem, ovde je pokazano i to vrlo polako i pažljivo kako se rade neke osnovne vežbe u Sistemi.

Sistema je ruska integralna borilačka veština, ali je koncipirana tako da maestralno koristi biomehaniku i jako puno stvari baš iz joge i Či Gonga je inkorporirano u ovu veštinu.

Mnogo godina ranije počela sam da radim ove vežbe kao pripremni deo Sistema treninga, i nisam prestala. A zbog tog truda moja kičma i ceo koštani sistem mogu da mi zahvale.

Da, u realnom treningu ova bacanja su daleko brža i jača, i nemali broj puta sam bila, i još uvek jesam, osuta modricama i udarotinama, ali u videu ispod sve se radi polako i za početnike. Bitno je samo da kontrolišete svoje disanje dok ovo izvodite.

A šta to konkretno znači?

To znači da dišete duboko, da ste svesni disanja u svakom trenutku. I onda, kada to uspete da menjate režim disanja. Recimo, ne dišete uopšte, ili samo udahnete pa držite dah, ili potpuno izdahnete, pa gledate koliko dugo možete da radite vežbu bez disanja.

U svim tim situacijama "pregledaćete" ili proveravaćete svoje telo tako što ćete tražiti gde se nalazi nelagoda ili bol. Ako nađete nešto od toga, "uđite" u to, vidite koje je boje, koji je osećaj i sa čim je vezano, sa kojim osobom i kada se desilo.

I to je potpuno brz, lak i najbolji način za lečenje bilo čega.