Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Thursday, April 4, 2019

Male boginje kao instant lek protiv raka


Na ovom istom mestu sam pre otprilike 7 do 8 godina pisala o ekperimentima koji se izvode na Meyo klinici u Americi, a koje je predvodila jedna od njihovih doktorki i gde se jako težak tip raka mozga tretirao injekcijama malih boginja.
A rezultati su bili ekstremno brzi, cela procedura je bila jeftina i bezopasna.

Kasnije je taj članak, i to vrlo ozbiljan medicinski članak koji detaljno pokazuje mehanizam dejstva, uklonjen. I ja mogu da pretpostavim da se sve to dešavalo zbog ove globalne kampanje vezane za pro-vakcinaciju, a protiv virusa.

Međutim, Meyo klinika i dalje radi svoje eksperimente, i kako sam mogla da pronađem, sada imaju jednokratnu dozu virusa malih boginja koje ubace u telo pacijenta i rak je gotova priča.

O tome detaljno možete da pročitate u članku CNNa i da tražite dalje ako vas zanima:

https://edition.cnn.com/2014/05/15/health/measles-cancer-remission/index.html?fbclid=IwAR3jJX-Fw1HQqn3ULQTvO_sTuhKG1MEwb73ysY2-t5K7v52SlBvxAMWJ7Yg

Budimo svesni da virusi imaju neku ulogu na ovoj planeti i u našim životima.