Ja sam Kira i bavim se uspešno godinama energetskim lečenjima. Možete me kontaktirati na e-mail: kirazdravlje@gmail.com.

Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima. Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova. Autor jedino dozvoljava postavljanje linka. Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka. COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2022 ALL RIGHTS RESERVED

Monday, November 8, 2010

Rekonektivno lečenje - Snežanin slučaj, lečenje dioptrije oka

Čula sam od prijateljice da se Kira bavi alternativnim lečenjima i mislila sam da radi bioenergetske tretmane. Zbog toga sam i bila malo skeptična kada mi je rekla da radi lečenje na daljinu i da za početak može da mi uradi jedno takvo lečenje, pa ako osetim poboljšanje da ćemo nastaviti ceo ciklus.

Pošto su mi zbog jako visokih temperatura oči jako i naglo oslabile nisam želela da gubim vreme i odlučila sam da pokušam.

U zakazano vreme osetila sam nešto vrlo čudno u glavi, kao da neko ulazi rukama u moj mozak i nešto tu radi. Malo mi se vrtelo u glavi, ali sam bila sigurna da ona zna šta radi i da ništa loše ne bi trebalo da mi se desi.
No, međutim, odmah za tim osećajem neko ili nešto kao da mi je rastezalo očne jabučice i bukvalno vrtelo nekako unutra moje oči. Kira mi je kasnije objasnila da se optički nerv regenerisao i da je to normalna reakcija.

Oči su mi se popravile za dve dioptrije u toku nedelju dana. Osećam se sjajno zbog svega i Kira mi je detaljno objasnila koje i kakve vežbe za oči treba da radim i kako da se pravilno hranim da bih izbegla kasnije probleme sa kataraktom, pošto se u mojoj porodici katarakta često javlja, i to po Kirinim rečima zbog loše ishrane.

Moram da kažem još jednu stvar. U toku samog lečenja bila sam sama u kući. Ni moj muž ni moja ćerka nisu znali da ću tada imati lečenje, niti da imam bilo kakvo lečenje na daljinu. Ćerka je bila na drugom kraju grada i kada se vratila ispričala mi je sva usplahirena kako je u tačno vreme u koje je meni Kira radila terapiju ona doživela kako joj se oči nekako nameštaju, kao da ih je neko razvlačio u njenoj glavi. Kako joj se odjednom zavrtelo i kako je posle toga sve videla jasnije.
Neverovatno, ali istinito, izgleda da je uradila terapije i meni i mom detetu u isto vreme.

Hvala na lečenjima.

Snežana
Sremska Mitrovica

oktobar 2009.


Informacije u vezi rekonektivnog lečenja i zakazivanja termina možete pogledati na KONTAKT strani.


Sadržaj ovog bloga je zaštićen Zakonom o autorskim i srodnim pravima.
Zabranjeno je kopiranje sadržaja sa ovog bloga na druge on line lokacije, kao i bilo koja dalja distribucija i prerada tekstova.
Autor jedino dozvoljava postavljanje linka.
Kršenjem gore pomenutih pravila stiče se uslov za pokretanje krivičnog postupka.
COPYRIGHT ©KIRA 2010 - 2011 ALL RIGHTS RESERVED